Första inlägget

Jaha, nu har även jag hakat på bloggtrenden. "Kan andra så kan väl jag". Syftet är väl tvådelat; dels kan släktingar och vänner jag inte hinner hålla kontakt med så ofta som jag kanske önskar kika in här och läsa ibland, om de undrar hur jag mår eller vad jag har för mig, dels ser jag det som en övning i att skriva.

Vad kan man då vänta sig att kunna läsa i detta mitt digitala funderarforum? Medveten om att min läsarkrets troligen kommer att bli liten men ganska mångfasetterad tänker jag inte publicera vad som helst. Tja, antagligen mest trivialiteter. Men dessa tar ju som bekant upp nästan all tid i våra liv, så varför inte? Materialet kommer antagligen att bli skrämmande tunt om allt sådant censureras. Några småfilosofiska funderingar kommer nog slinka med. Och förhoppningsvis en del humor.

Jag har också några tidigare texter som jag troligen kommer lägga upp som handlar om vitt skilda saker.

Såå... stay tuned! Eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback